Ward (2001) által kidolgozott, az elÅ‘d és az utód család vagy vállalkozás orientációt mérÅ‘ és az utód céljainak beazonosító kérdÅ‘ívre alapozva, azt kiegészítve a kutatás célja, hogy választ kapjon a következÅ‘ kérdésekre:
- KikbÅ‘l fog állni a következÅ‘ generáció (dinasztia vagy külsÅ‘s vagy vegyes kormányzás)? Kik akarnak vezetÅ‘k lenni és kiket akarnak a vezetÅ‘k utódnak?
- Milyen kompetenciákra és milyen kompetencia formálásra (tanítás-tanulás) helyezik a hangsúlyt a vállalkozások?
- Hogyan értékelik a vezetÅ‘k és a fiatalok egymás tudását, ezekbÅ‘l mit tartanak meg és mit, hogyan változtatnának a vállalkozás működtetésében?
- Hogyan tervezik meg az utódlás folyamatát? Mit, milyen lépéseken keresztül adnának át az elÅ‘dök és az utódok? Mennyi idÅ‘t szánnak erre? Hogyan mérnék és értékelnék a folyamatot?
- Hogyan biztosítanák az információ és tudás biztonságát az átmenet során és után?
- Hogyan jelenik meg – ha megjelenik - a vállalkozások marketingjében a vezetÅ‘váltás?
Mindezekben milyen teret nyer az etikus szemlélet és magatartás
- Beszamolo.pdf | August 16 2014 22:27:00. | 1036 db letöltés |