Családi vállalkozások jövője kutatás projekt

Ward (2001) által kidolgozott, az előd és az utód család vagy vállalkozás orientációt mérő és az utód céljainak beazonosító kérdőívre alapozva, azt kiegészítve a kutatás célja, hogy választ kapjon a következő kérdésekre:

-       Kikből fog állni a következő generáció (dinasztia vagy külsős vagy vegyes kormányzás)? Kik akarnak vezetők lenni és kiket akarnak a vezetők utódnak?

-       Milyen kompetenciákra és milyen kompetencia formálásra (tanítás-tanulás) helyezik a hangsúlyt a vállalkozások?

-       Hogyan értékelik a vezetők és a fiatalok egymás tudását, ezekből mit tartanak meg és mit, hogyan változtatnának a vállalkozás működtetésében?

-       Hogyan tervezik meg az utódlás folyamatát?  Mit, milyen lépéseken keresztül adnának át az elődök és az utódok? Mennyi időt szánnak erre? Hogyan mérnék és értékelnék a folyamatot?

-       Hogyan biztosítanák az információ és tudás biztonságát az átmenet során és után?

-       Hogyan jelenik meg – ha megjelenik - a vállalkozások marketingjében a vezetőváltás?

Mindezekben milyen teret nyer az etikus szemlélet és magatartás


Letölthető segédletek:
- Beszamolo.pdf August 16 2014 22:27:00. 273 db letöltés
585 - syxtus - 2014-08-16 22:40:46