A kutatás célja, hogy Hammer és Vloon (2014) definíciója mentén feltárja a felsÅ‘oktatásban tanulók alapvetÅ‘ motivációit; mi az amit örömmel és könnyen csinálnak, melyek azok a jellemzÅ‘ik és viselkedési mintáik amelyek segítségével többek, különbek lehetnek társaiknál, amelyek miatt elismerik Å‘ket.
A tehetség azonosításának, tudatosításának folyamata a kutatásnak csupán elsÅ‘ lépése a második fázis a vállalkozói készség, mint tehetség (elem) tudatosítását felismerését célozza.
Mivel a kutatás több országban Hollandia, Lengyelország, Románia és Magyarország részvételével zajlik ezért a kapott eredmények komparatív elemzéseknek is alávethetÅ‘ek ami a késÅ‘bbiekben, összehasonlító elemzések alapjául is szolgálhat.
- Beszamolo.pdf | August 16 2014 17:24:00. | 1029 db letöltés |