A hallgatói tanulmányi munka hatásfokának növelése gyakori automatizált számonkéréssel
Az oktatók célja, hogy egy adott tantárgyból minél több ismeretet, tudást sajátítsanak el a hallgatók. Ennek érdekében elÅ‘adások, szemináriumok, laborok kerülnek megtartásra, a tananyag elektronikus formában is elérhetÅ‘ az OE e-learning rendszerén, a hallgatói vizsgaeredmények azonban mégsem felelnek meg a várakozásoknak. A projekt célja, hogy a vizsgáztatási rendszer módosításának hatását vizsgálja, illetve az elektronikus vizsgarendszer bevezetésével a hallgatók számára ne csupán tananyagot, de gyakorlási, önellenÅ‘rzési lehetÅ‘séget is biztosítson, így javítva a vizsgaeredményeket.
A hallgatók célja (többnyire) a minél kisebb erÅ‘befektetéssel, minél jobb érdemjegy elérése. Ellenérdekeltek tehát a tananyag bÅ‘vítésben, sÅ‘t, legtöbbször a fejlesztésben is, hiszen a korábbi évek anyagai (és az abból készült puskák) már elérhetÅ‘k, letölthetÅ‘k, szemben az új, fejlesztett anyaggal, amelynél nekik kell idÅ‘t és energiát fektetniük a kidolgozásba.
A projekt során fejlesztett és tesztelt elektronikus vizsgáztató rendszerrel nem csupán a tanárok vizsgáztatási terhe csökkenthetÅ‘, de remélhetÅ‘leg - az Y generáció számítógép használati szokásait figyelembe véve - a tanulási kedv is növelhetÅ‘. Fontos azonban meghatározni a gyakorló kérdések számát, és a vizsgáztatás esetén a kérdések számítógépekre és egyénekre történÅ‘ allokációjának algoritmusát annak érdekében, hogy az eredmények valós tudást, ne pedig a szomszédok segítségét, vagy a felkészülés során már kitöltött és akkor lejegyzett teszteredményeket mutassák.
- Beszamolo.pdf | June 24 2013 18:27:00. | 1124 db letöltés |